Siirry sisältöalueeseen Siirry navigaatioon Siirry alatunnisteeseen
e-Erika : Erityispedagogista tutkimusta ja koulutuksen arviointia
  • Uusin numero
  • Arkistot
  • Tietoa
    • Tietoa julkaisusta
    • Käsikirjoitukset
    • Toimituskunta
    • Yhteystiedot
Hae
  • Kirjaudu sisään
  1. Etusivu /
  2. Arkistot /
  3. Nro 1 (2018): e-Erika 1/2018

Nro 1 (2018): e-Erika 1/2018

					Näytä Nro 1 (2018): e-Erika 1/2018
Julkaistu: 2018-03-01

Artikkelit

  • Pääkirjoitus Keväinen tervehdys Helsingin yliopistosta

    Elina Kontu
    3-4
    • PDF
  • Hyvä paha lääkitys? ADHD, koulu ja identiteetti

    Juho Honkasilta
    5-10
    • PDF
  • Ohjaava opettaja kumppanina koulun arjessa

    Maria Laiho, Minna Sillanpää
    11-14
    • PDF
  • Yksi peruskoulu, monenlaisia luokkia?

    Sirkku Kupiainen
    15-23
    • PDF
  • Lukuseula Uusi arviointimenetelmä neljäs– kuudesluokkalaisten lukemisvaikeuksien seulomiseen

    Lauri Ståhlberg
    24-27
    • PDF
  • Osallistavaa ohjausta yläkouluikäisille perusopetuksen siirtymävaiheeseen kokemuksia Tervareitti-hankkeesta

    Anna-Kaisa Puusaari, Veli Pekka Nitovuori
    28-33
    • PDF
  • All Aboard! Osaamisen jakamista ja innovatiivisia ratkaisuja inklusiivisen koulunkäynnin tueksi

    Kristiina Pitkänen
    34-35
    • PDF
  • Pintaraapaisuja tablettien käytön yhteyksistä oppilaiden motivaatioon

    Laura Lampi
    36-41
    • PDF
  • Vaativan erityisen tuen ohjaus- ja palveluverkostot eli VIP- verkostot käynnistyvät

    Terhi Ojala, Pirjo Koivula
    42-44
    • PDF
  • Ennakkotiedote VOITTO-koulutuksesta

    Kukka Maaria Vänskä
    45
    • PDF
  • e-Erikan kirjoittajaohjeet

    E Erika
    46-47
    • PDF

Tietoja

  • Lukijoille
  • Kirjoittajille
  • Kirjastonhoitajille

Lähetä käsikirjoitus

Lähetä käsikirjoitus

etusivu

Lisätietoja OJS/PKP:n julkaisujärjestelmästä, -alustasta ja työnkulusta.