Millainen on esimerkillinen avoin oppimateriaali ja mitä hyötyä on laatukriteeristöstä? Avoimen tieteen iltapäivän panelistit vastaavat
Avainsanat:
avoimet oppimateriaalitAbstrakti
Helsingin yliopiston avoimen tieteen palkinnon teemana oli vuonna 2024 avoimet oppimateriaalit. Marraskuussa järjestettiin Avoimen tieteen iltapäivän webinaari, jonka paneelikeskustelussa pureuduttiin palkintoteemaan. Tässä blogiartikkelissa webinaariin valmistautuvat panelistit ottavat tuntumaa teemaan pohtimalla itselleen tärkeitä avoimia oppimateriaaleja ja edellisvuonna julkaistun laatukriteeristön hyötyjä.
Tiedostolataukset
Julkaistu
2025-03-04
Numero
Osasto
Artikkelit, kirjat ja raportit opetuksen avaamisesta
Lisenssi
Copyright (c) 2024 Juuso Ala-Kyyny

Tämä työ on lisensoitu Creative Commons Nimeä 4.0 Kansainvälinen Julkinen -lisenssillä.