Eriyttäminen kemian opetuksessa
Abstract
Tässä artikkelissa kerrotaan, miten arjesta tutut tiede-, teknologia-, yhteiskunta- ja ympäristöaiheet paitsi kiinnostavat ja motivoivat oppimaan, voivat toimia myös hyvänä pohjana eriyttävän opetuksen suunnittelussa ja toteutuksessa. Helsingin yliopiston kemian opettajankoulutusyksikössä on havaittu opettajien tarpeet ja ryhdytty tutkimaan, miten aineenopettajaopiskelijoita ja jo työelämässä olevia opettajia voitaisiin parhaiten tukea. Sopivan lisä- ja täydennyskoulutuksen avulla voidaan paitsi vastata tuen tarpeeseen, tarjota myös monipuolisia opetusmalleja ja tietoa, joista on hyötyä kaikenlaisten oppijoiden opetuksessa.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
URN
License
Copyright (c) 2016 LUMAT-B: International Journal on Math, Science and Technology Education
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.