Siirry sisältöalueeseen Siirry navigaatioon Siirry alatunnisteeseen
e-Erika : Erityispedagogista tutkimusta ja koulutuksen arviointia
  • Uusin numero
  • Arkistot
  • Tietoa
    • Tietoa julkaisusta
    • Käsikirjoitukset
    • Toimituskunta
    • Yhteystiedot
Hae
  • Kirjaudu sisään
  1. Etusivu /
  2. Arkistot /
  3. Nro 2 (2022): e-Erika 2/2022

Nro 2 (2022): e-Erika 2/2022

					Näytä Nro 2 (2022): e-Erika 2/2022
Julkaistu: 2022-10-27

Koko numero

  • PDF - koko lehti

Pääkirjoitus

  • Pääkirjoitus

    Elina Kontu
    • PDF

Artikkelit

  • Mitä erityinen tarkoittaa?

    Timo Saloviita
    5-11
    • PDF
  • Opettajaksi opiskelevien käsityksiä oppimisen ja koulunkäynnin tuen arviointivastuun jakaantumisesta

    Minna Kyttälä, Vilma Leppänen, Piia Björn
    12-19
    • PDF
  • Tehostetun ja erityisen tuen rajapinnat kunnissa opetuksen järjestäjien näkemysten mukaan

    Irene Rämä, Meri Lintuvuori
    20-26
    • PDF
  • Tutkimusperustaisuus työn kivijalkana

    Terhi Ojala, Iines Palmu, Sanna Komu
    35-40
    • PDF
  • Ymmärrystä, yksilöllisyyttä ja yksiselitteisyyttä – autismikirjon oppilaan sosiaalisen osallistumisen ja vuorovaikutuksen tukeminen

    Anniina Kämäräinen, Anni Kilpiä, Eija Kärnä
    27-34
    • PDF

Tietoja

  • Lukijoille
  • Kirjoittajille
  • Kirjastonhoitajille

Lähetä käsikirjoitus

Lähetä käsikirjoitus

etusivu

Lisätietoja OJS/PKP:n julkaisujärjestelmästä, -alustasta ja työnkulusta.