Esittämisen haasteet kemian animaatioissa

animointi submikroskooppisen tason ajattelun tukena laboratoriotyöskentelyssä

Kirjoittajat

  • Berg Astrid Linköpinging yliopisto, Sweden
  • David Orraryd Linköpinging yliopisto, Sweden
  • Alma Jahic Pettersson Linköpinging yliopisto, Sweden
  • Magnus Hultén Linköpinging yliopisto, Sweden

Avainsanat:

animaatio, visualisointi

Abstrakti

Toimittajan kommentit

Laadullinen tutkimus, jossa tutkitaan laadullisen otteen keinoin itse tehtyjen animaatioiden mahdollisuuksia laboratorityöskentelyn tukemisessa.

Artikkelin tiedot

Berg, A., Orraryd, D., Pettersson, A. J., & Hultén, M. (2019). Representational challenges in animated chemistry: Self-generated animations as a means to encourage students’ reflections on sub-micro processes in laboratory exercises. Chemistry Education Research and Practice, 20(4), 710–737. https://doi.org/10.1039/C8RP00288F

Viittaukset: Google Scholar

Lisenssi: CC BY-NC

Tiedostolataukset

Julkaistu

2023-01-10

Numero

Osasto

Sovelluksia ja käyttötapauksia

Kategoriat