Kemian opetuksen tutkimustrendit vuosina 2004–2013
Avainsanat:
systemaattinen kirjallisuuskatsaus, tutkimustrendi, CERAbstrakti
Toimittajan kommentit
Tässä artikkelissa Teo et al. syntetisoivat vuosien 2004–2013 aktiivisimmat tutkimustrendit kemian opetuksessa. Tutkimus on toteutettu systemaattisena kirjallisuuskatsauksena. Aineisto koostui 650 artikkelista, jotka on julkaistu kemian opetuksen ja tiedekasvatuksen kuudessa arvostetuimmassa lehdessä. Tämä artikkeli antaa alasta erinomaisen kokonaiskuvan, ja asemoi Taberin johdatusartikkelin laajempaan kemian opetuksen tutkimuskontekstiin.
Artikkelin tiedot
Artikkeli: Teo, T. W., Goh, M. T., & Yeo, L. W. (2014). Chemistry education research trends: 2004–2013. Chemistry Education Research and Practice, 15(4), 470–487. https://doi.org/10.1039/C4RP00104D
Viittaukset: Google Scholar
Lisenssi: © Royal Society of Chemistry
Huomioitavaa: Artikkeli on ilmainen, mutta ei täysin avoin. Sen lataaminen edellyttää vähintään Royal Society of Chemistryn ilmaisen tilin tekemistä.
Kokoteksti: https://doi.org/10.1039/C4RP00104D